fbpx

LifeSize – simplificarea comunicarilor zilnice


Desi in viata de zi cu zi cautam diversitatea, in business este de preferat ca lucrurile sa fie cat mai simple. Stim ca atunci cand este usor de lucrat cu o persoana sau cu o institutie, relatia respectiva are sanse mari de a rezista in timp si de a oferi avantaje ambelor parti implicate. Iar cu cat relatia de business este mai buna, cu atat va rezista mai mult in timp!

Acelasi lucru se intampla si atunci cand utilizam un produs sau un serviciu: cu cat este mai simplu de operat sau de utilizat, cu atat mai bine. Ghidurile de utilizare s-au redus la numai cateva pagini sau chiar la numai o pagina de instructiuni. Cumparam un nou telefon mobil, primim un manual de utilizare, dar nici macar nu mai e nevoie sa il deschidem. De multe ori ghidurile de utilizare sunt pur informative, fara a fi neaparat necesara parcurgerea acestora.

1. Escaladarea apelurilor – daca sunteti deja angajat intr-un apel si realizati ca aveti nevoie sa adaugati inca o persoana in acea discutie, tot ce aveti de facut este sa apasati butonul “Add”, mergeti in director, gasiti persoana pe care vreti sa o adaugati si dati click pentru a efectua apelul. Daca cineva va apeleaza pentru a lua parte la discutie, tot ce aveti de facut este sa apasati butonul de “Accept”. Atat de simplu!

2. Transferul apelurilor calde – sa zicem ca aveti un apel in care sunt angajate mai multe parti, dar intervine necesitatea de a iesi din grupul respectiv. Nu va faceti griji, apelul nu va fi intrerupt. Odata ce apelul a fost initiat si s-au facut introducerile necesare, puteti iesi din comunicarea respectiva, lasandu-i pe ceilalti doi sa poarte singuri discutia in continuare, fara a mai fi angajat in aceasta.

3. Transferul apelurilor de pe un echipament pe altul* – Daca ati initiat un apel in sala de conferinte, aceasta nu inseamna ca trebuie si incheiat acolo. Cu optiunea de transfer al apelurilor, va puteti misca liber, dintr-o incapere in alta, atata vreme cat echipamentele mobile sunt inregistrate in sistem – tot ce aveti de facut este o simpla apasare de buton. Apelul va fi transferat instant, iar convorbirea cu clientul Dvs poate continua neintrerupta! (*Aceasta optiune functioneaza pentru orice dispozitiv inregistrat, precum: laptop, desktop, iOS sau Android.)

4. Optiunea Push in directorul global * – Nu mai este nevoie sa cautati prin Inbox ca sa gasiti adresa IP corecta pentru a apela un contact. Cu Icon, directorul companiei este permanent updatat cu schimbarile, modificarile si adaugirile din retea.

5. Director de prezenta* – Gata cu semnalul sonor ‚ocupat’! Acum puteti afla in timp real daca cel pe care vreti sa il apelati sau sala de conferinte sunt online si disponibile prin simpla vizualizare a directorului, fara a mai pierde timp cu apeluri care nu pot fi preluate.

Simplitatea este partea frumoasa, iar LifeSize Icon este sinonim cu aceasta.

Pentru mai multe detalii, vizitati pagina producatorului: https://www.lifesize.com/video-conferencing-blog/?p=8529

Cautati informatii