Lifesize – Vizionar, conform analistilor Gartner


Cadranul Magic Gartner dedicat solutiilor de videoconferinta din 2019 pozitioneaza solutiile Lifesize in sectiunea Vizionarilor.

Colaborarea video este din ce in ce mai importanta, pe masura ce forta de munca este tot mai distribuita geografic si intalnirile se realizeaza prin intermediul dispozitivelor personale.

Tendinta companiilor care au angajati dispersati geografic este de a introduce noi modalitati de colaborare si comunicare intre locatii. Din ce in ce mai mult, angajatii prefera sa foloseasca platforme de intalnire video decat sa organizeze intalniri fata in fata. Pana in 2024, se estimeaza ca doar 25% din intalniri vor fi fizice – in scadere cu 60% fata de prezent, potrivit celui mai recent raport Gartner ‘Magic Quadrant for Meeting Solutions’.

In acest context, cea mai recenta analiza Gartner asupra producatorilor de solutii de colaborare situeaza Lifesize in segmentul Vizionarilor. Vizionarii sunt companiile care au caracteristici bine dezvoltate si o vasta complexitate a viziunii pe care sa le sustina dezvoltarea in piata.

Pozitia Lifesize in Cadranul Magic Gartner este sustinuta de oferta si caracteristicile tehnice ale solutiilor de colaborare video. Lifesize ofera solutii pentru sali de intalnire pe baza de abonament la solutia de conferinta Cloud de la Lifesize, sau ca un serviciu autonom. Lifesize si-a extins canalele si initiativele de vanzare in EMEA si APAC de-a lungul anilor si a insotit aceste eforturi cu o serie de oferte de licentiere care sa raspunda nevoilor clientilor locali. Lifesize ofera solutii integrate de videoconferinta si o gama larga de functii, potrivit Gartner. In plus, Lifesize poate oferi solutii avansate precum semnatura digitala, prezentari wireless si asistenti de intalnire virtuala.

Platformele de colaborare video sustin forta de munca distribuita

Angajatii digitali prefera sa aiba mai putine intalniri fata in fata, deoarece au suficienta tehnologie pentru a lucra de oriunde. Mike Fasciani, analist Gartner si co-autor al raportului, este de parere ca platformele de intalniri ofera mai mult angajament cu colegii si clientii si au devenit „o parte esentiala a culturii comunicatiilor” mai degraba decat telefonia traditionala.

Utilizatorii prefera sa faca conferinte de pe dispozitivele lor personale de lucru, deoarece pot sa-si acceseze mai usor continutul de lucru, a spus Fasciani. Experienta de utilizare a dispozitivelor personale este de asemenea preferata in comparatie cu lucrul cu echipamentele salii de conferinta, utilizatorii putandu-se lipsi de pregatirea necesara sau ajutorul echipei IT.

De asemenea, angajatii colaboreaza mai mult cu o combinatie de instrumente asincrone, precum mesagerie si instrumente sincrone, cum ar fi video. Ca atare, cumparatorii enterprise cauta platforme de videoconferinta convergente, care imbina comunicarea asincrona si cea sincrona, fuzionand colaborarea dintre echipa, retelele sociale si instrumentele de gestionare a relatiilor cu clientii, potrivit raportului.

Articolul complet este disponibil aici.

LifeSize
LifeSize

LifeSize este prima companie care a dezvoltat si livrat produse de comunicare video de inalta definitie. A fost fondata in 2003 de veterani in industrie, iar in 2007 a primit titlul “Compania anului pentru solutii de videoconferinta” acordat de catre Videoconferencing Insight. Solutiile ... Citeşte mai mult »

Vedeti de asemenea

Cautati informatii